söndag 13 januari 2013

Höjdarvecka

Helgens utlovade uppsättning av lister i köket blev bara nästan klart. Golvlister är på plats men taklisterna var slut på bygghandeln, så det är bara att snällt vänta tills de kommit in igen.

Nu känner jag mig superladdad för en ny vecka, för den innehåller så mycket kuligheter!

På onsdag kväll kommer det några vänner hem hit och vi ska ha ljuspartaj. "Partylite", ungefär som Tupperwere fast man kan köpa ljus och inredning istället. Jag var hos grannen på en sån träff före jul och det var mysigt. Riktigt varmt blev det med alla tända ljus. Får inte glömma att vädra noga precis innan det börjar, ha!

Och så kommer vi till veckans höjdpunkt!
Jag och vännen E ska åka till Stockholm, bo på hotell och gå på Formex-mässan! Vi har pratat om att ta oss dit i flera år, men tiden har aldrig funnits. Nu fanns det en möjlighet så då slog vi till direkt!

Ja jäsiken så kul det kommer att bli!

Men först lite jobb. Så nu stänger jag av datorn och beger mig...




2 kommentarer:

  1. Hej!En sån partaj låter ju jätte mysigt! Hoppas ni får riktigt kul i Stockholm!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej Sirpa! Tack, ja jag längtar så!
    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera