tisdag 3 januari 2012

Jag håller mig i lä ...

Ja hörrnini, det blir inte alltid som man tänkt sig ... 

en dag på jobbet och då sa kroppen bestämt NEEEEEJ! Imorgon blir jag hemma, inga trettondagskonserter för min del. Känns så tarvligt för jag kan spela lite lagom hemma, men det här valsduttandet passade inte alls min arm. Brännande värk och en ynklig fröken Maräng. 
Fy fasiken vad frustrerande. Det var ju så kul att se alla kollegor igen också.

Istället åker jag till en kinesiolog som har gjort under förut och håller tummarna ... 
Har ni aldrig varit hos en kinesiolog förut och har problem med nåt så testa det. Det är häftigt!

Men det betyder ju att jag har MER tid att blogga! (Om jag scrollar på höften och spelar pekfingervalsen...) 
Där hittade jag nåt positivt i allafall, ellerhur! :-)

Kram på er och ta hand om varann!


Uppdaterat: 
Efter att jag skrev klart blogginlägget så gick jag och hällde upp chips i en skål (för det får man äta t.om på tisdagar ibland), gick in till mannen i soffan och så kikade vi på film. Jönssonligan - tröttnar aldrig på dom och när man är lite ynklig så passar en sån mysfilm alldeles finfint! 

Min bloggvän Maria undrade om hästarna var mina. Nej tyvärr inte, de bor nära mina föräldrar och jag tyckte de var så söta. Vinden blåste kraftigt och den ena står i lä och den andre var ännu smartare och tog skydd i skjulet!

2 kommentarer:

  1. Ta väl hand om dig vännen! kramkram

    SvaraRadera
  2. Men sötaste!! Är det typ, tennisarmbåge eller har du gjort något med den...
    Hoppas du ska bli frisk riktigt snabbt, vännen!
    Stor kram!

    Ps. Är det dina hästar?? Mycket vacker bild!

    SvaraRadera