fredag 19 februari 2010

Vill ut o påta i jorden...

JAG VILL HA VÅR!!!

NU!!!


Nu har det snöat så in i bänken och jag går inne o bara tröstäter... känner ni igen er??? Hoppas jag får lite sympati... en bukett tulpaner på bordet räcker himla långt, men snart vill jag ha plusgrader.. flera dagar i sträck... förlåt alla barn som gillar snön o att bygga snökojor (grannens barn har gjort det o jag minns direkt den tiden då jag själv byggde kojor av snö, snölyktor och bara njöt av snöfall!)

Vill ut o påta i jorden.....







Vad säger du mannen... ska vi plocka fram dynorna o sätta oss i solstolarna en stund...???? :-)


Nej... inte riktigt än,va.

Kram/Mira

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, vill ha vår NU!!! Är ordentligt trött på allt vad snö heter och nu är det ju värsta snöstormen ute så det få blir skottning imorgon också...

    Ha de hellre suttit i solväggen o tagit första utomhusfikan :)

    Hoppas du får en bra helg

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Ja, huvaligen så mycket snö vi får! Det verkar inte finnas något slut på snön och kylan just nu! Ja, man vill verkligen ha VÅÅÅÅR nu och värme och sooool!!!

    Såg ditt förra inlägg - sekretären som du har målat! TACK för tipset, jag har en nästan identisk på torpet som jag funderat på att måla, och nu ser jag hur jättefin den kan bli!
    Toppen!
    Ha en fortsatt skön lördag i stugvärmen!
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Tja, det kanske inte är jättekul med all snö men det är i alla fall ljusare nu! Om två månader är det vår. Det går huuuur fort som helst jag lovar!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera