torsdag 18 februari 2010

Snö

Snön ger sig inte o inte jag heller. Jag tror fortfarande att det ska bli vår så småningom. En snöig promenad är skönt trots allt o att gå på en snöig väg kan vara avkopplande, man kan ju inte fara fram som ett yrväder, då kan man halka... Kameran åkte med runt halsen förstås.



Fina vita vägar och harspår i den djupa snön...




Inget ställe att mötas på så här års...




Såg nåt färgglatt längre bort på vägen... mannen som var med på promenaden sa med säker stämma (pga sitt generösa bilintresse) att det här var en bil som var lika gammal som jag...




Känner mig ju lite sliten då o då, men hoppas jag håller längre än den här. :-)
Orange var väldigt populärt när jag växte upp...





Gott med en promenix var det. Skönt att komma in i värmen var det också.

Kram/Mira

2 kommentarer: