måndag 13 januari 2014

ladda hem gratis kalender för 2014








Tack fina ni för era krya-på-er-hälsningar till Charlie! Nu mår vi som vi ska - normalt trötta och däremellan lyckliga över denne lille killens pigga ögon. Ett besvarat leende kom igår och det värmer gott i hjärtat! Njurröntgen gjordes i tisdags och de tror att han kan ha en reflux så nu på torsdag ska vi på blåsröntgen. Oavsett vad han har så är jag glad att han är pigg och nöjd och att faran är över för allvarliga provsvar. 

Så här efter en månad så börjar det kännas som jag behöver någon slags rutin för varje dag. Hittills har allt snurrat på (och det har varit tvunget att vara så) men jag tror att det skulle vara bra att ha lite mål med dagarna, som gärna annars flyter ihop. Sen kanske målen inte uppfylls men jag har då ändå en plan för dagen. 

Letade på Pinterest efter en kalender som jag kan printa ner hemma för att fylla i saker som vi har inbokade, bl.a BVC-besök och andra tider vi har att passa. Fastnade för dessa två kalendrar. Om du fortfarande inte har en kalender för 2014 och gillar dom så finns dom för gratis nedladdning här och här.



5 kommentarer:

  1. Sååå skönt att han mår bättre!
    Tack för tipset om kalender och att du visar juni, då finns det hopp om ljusare tider;-9
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Fina kalendrar! Men fy vad jobbigt för er och lille Charlie! Skönt att det är bättre med den lille sötnosen i alla fall. Stor kram Suss

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset om kalendrar för nedladdning! Jag letade vidare och hittade även svenska kalendrar, bl.a. med plats för egna bilder: http://www.blankettbanken.se/almanackor.html

    Skönt att Charlie fortsätter att bli bättre!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för det tipset! Ett eget foto till varje månad är ju fint, det ska jag spåna vidare på!

      Radera