fredag 11 maj 2012

I vilken ände ...


... ska man börja nu då? Just nu finns det en massa saker som jag vill göra, och så försöker en grå regntung himmel sätta krokben för mig. Gillar´t inte alls.

Lite kontorsfix inne fick det bli idag. Hyllan som jag ( ja, nästan jag, lite hjälp från mannen också...) byggde har kommit upp och idag kom två tavelhyllor på plats.

Nu vill jag ha färg och glädje, jag trotsar detta gråa väder och köper roliga kritor, färgglada anteckningsböcker och äter färgglatt godis! Haha, javisst!

Ha en fin helg på er! 

 



2 kommentarer:

  1. Härlig bild!
    Ja det gäller att hitta färg i detta gråtrista väder :)
    Vilka fina bilder på Wilma i tidigare inlägg, gillade verkligen det i caben (om det nu var Wilma)....
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så fin Bild!!! Här var det en fin söndag även om lördagen var ganska grå. Och idag har det varit riktigt soligt ute, men har inte kunnat njuta av den..
    Ibland är jag sån med, såååå mycket jag vill göra så jag vet inte i vilken ände jag ska börja.
    Kram Anna

    SvaraRadera