torsdag 30 december 2010

Nytt år med nya jag

Jag har alltid varit ganska försiktig av mig med förändringar, och väldigt observant på vad frisörerna jag gått till gör. Kollat in varje litet klipp de tar med saxen.

Men ... så kände jag att nu ä de baske mig på tiden att göra nåt nytt. Nytt år, nya tag, man lever bara en gång!

När jag var liten var jag ljus cendré, typisk blond liten tjej, men med åren har det blivit något mörkare. I morse kom jag på det! ( O mamma o pappa ... håll i er nu eller sätt er ner...)

Efter ett par timmar på den mysiga salongen så vandrade jag ut på Göteborgs gator som

BRUNETT!!!

Nu vankar jag fram o tillbaks framför spegeln och pillar o plockar i håret. Jo, det är jag, men det tar nog ett tag att vänja sig. Men jag tror att det passar mig, och mina blå ögon lyser lite extra!

Ni trodde ni skulle få se en bild va?! Nej, jag håller er lite på sträckbänken... :-)

Kram/Mira

1 kommentar:

  1. Vad kul med förändring. Jag är så sugen på att klippa mig annorlunda än jag brukar men har inte riktigt kommit till skott., än..
    Ha det bra, Helena.

    SvaraRadera