måndag 9 november 2009

Ljusmys i novembermörkret

Dagen har varit lång - pressat på jobbet... kom hem och tände ljus och sjönk ner i soffan.
Hade ett inbokat möte efter jobbet och på vägen tillbaks så slank jag in i den mysiga affären Balders Hage.
Där var julsakerna på plats och det fanns så mycket fint. Allt som hände på jobbet idag var som bortblåst när jag klev in genom dörren och såg alla fina saker.
Jag fick med mig lite fint därifrån - bl.a färgglada muffinsformar från Greengate.
Sen hittade jag den här söta burken, den är lite annorlunda med handtagen på. Burken kommer också från Greengate.


Har länge kikat på sån här lykta, de hade den i olika storlekar och i rött o svart okså men valde denna i zink.

Ha en skön vecka! Tänd ljus i novembermörkret o mys!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar