lördag 8 september 2012

Utrymme saknas både här och där ...

Skulle skriva ett inlägg här och lägga in en bild, men det står att jag överskridit mitt lagringsutrymme med bilder. Jo, jag vet, jag kan manuellt gå in och fixa varendesta bild så den tar lite mindre plats ... är inte min grej just nu i vilket fall. Får spåna på detta. Kanske lägger jag bloggen i vilokorgen, byter blogg eller vad vet jag. Bloggen ska bara vara nåt roligt och sånt här får mig att morra tyst inombords och fundera över hur styrda vi är av internet, av att ha tillgång till det mesta på nätet hela tiden och att alltid vara uppkopplad. Kräver en rejäl funderare ... Tack snälla ni för era fina kommentarer i förra inlägget! ♥ Det värmer, och jag lovar er, jag ger inte upp i första taget! Varma kramar!!!

3 kommentarer:

  1. Hej Mira!
    Vad kul att höra från dig igen!

    Vad bra att du är tillbaka o spelar, kämpa på! :)

    Vad trist med bloggens utrymme..är säkert där själv snart. Man har ju ingen lust att betala för mer plats heller..

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Tänkvärt…
    Gillar din blogg så hoppas du återkommer:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej hallå!!
    Kul o se från dig igen. Men att din lilla vuroa blev så olycklig var mindre kul, hoppas det går rätta vägen med axeln!
    O så det med utrymme ja, varit där. Så till slut var det "bara" o köpa mer utrymme...surt sa räven!

    Ha en fin vecka vidare, Klem Anna

    SvaraRadera