måndag 22 mars 2010


Hej på er!

En ny vecka med nya utmaningar! Nackspärren har tack o lov släppt, tack för era härliga kommentarer!
Mamma o pappas besök här i helgen var riktigt mysigt!!!  En hel del blev fixat, o det är en bonus :-)
- bl.a dimmerkontakter i fyra nya rum, oj vad det gör skillnad!

Flåren-tvättstället blev ett riktigt lyft för badrummet, mannen o pappsen höll på längre än de trodde för det strulade med ett par rör... men så bra det blev tillslut. Och med lite till piff så blir det ett helt nytt badrum tror jag! Är redan på såååå god väg! Så skönt att slippa se det himla röret som var innan....

Och snön har ingen chans nu mot plusgraderna! Yes!!!! Grillen åkte fram i helgen, o det är ju så jäkla mysigt!

Jag har alldeles för mycket måsten nu i veckan som kommer tyvärr... skulle bara vilja vara hemma o pyssla o greja.

Kram på er alla góa läsare!!!!



7 kommentarer:

  1. Grillen???Hur bra väder har ni =))
    Det där var ett vårtecken!

    Vad kul att så mycket blivit fixat.
    Låter som att du är toppen nöjd!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Vad kul at Ni fick så mycket gjort i badrummet i helgen och att du är riktigt nöjd!!
    Ska bli kul att få se det färdiga resultatet :)

    Snön smälter verkligen bort med rasande takt, men jissis grilla redan?! Hihi
    Fast jag vet faktiskt några som redan har premiärgrillat...
    Mmm så gott!!

    Ha det gott!
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Hoppas allt är bra! Nu har jag äntligen blivit färdig att lägga till dig på bloglovin, så att jag inte tappar bort adressen igen, ha ha

    Ha det så bra!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Wow, om grillen är framme finns det ingen återvändo! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att få en massa åtgärdat! Undras om jag inte ska be pappa om att komma och fixa med en lampa?! ;-D
    Med grilltokiga föräldrar så är jag van vid att få grillat året om.. även med snö kan man grilla ute.

    SvaraRadera
  6. Skönt att nackspärren släppt och så gott att ni fick gjort så mycket i helgen, det är ju så roligt när man ser förändringarna i hemmet :)

    Ta hand om dig och stressa lugnt med alla måsten

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Så härligt med grillning! Skadar aldrig att komma igång tidigt. :-)

    Ha det fint!

    SvaraRadera