måndag 12 maj 2014

Nya tag

hägg, nilla nyfiken
God morgon måndag! 

Den här veckan blir till att försöka stanna upp mitt i allt flyttkaos. 
Njuta av att vara ute i solen och friska luften. 

Charlie fyller 5 månader på onsdag. Nu börjar han få långa armar minsann som når mer än man kan tro. Han är med mer och mer och tittut-leken är jättekul! 

Rutiner försöker vi skapa och till viss del så funkar dom. Och nu somnar han för natten sisådär vid 20 på kvällen och vaknar bara små korta stunder för lite mat eller så vill han ha nappen. Jag borde gå och lägga mig tidigt också när han somnat men då ser jag världens chans att plocka med alla grejer som ligger nedpackade i kartonger... puh. 

Ha en fin vecka! 
Kram/Pernilla


3 kommentarer:

  1. Lever ni också i ett flyttkaos. Det gör vi också! Längtar bara tills man kommer på plats igen! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen, och inte visste jag att flyttkartonger luktade så starkt, ändå är det "riktiga" kartonger. Och dammet .. jaja. Tids nog så blir det lugnt och fridfullt. Kul att flytta är det i allafall! ;-)

      Kram!

      Radera
  2. Måste finnas hur mycket som helst att pyssla med efter flytt och med liten bebis, men redan 5 månader. Mysigt med ett sånt välkomnande och ta det lugnt och låt det ta den tid det tar, kram Suss

    SvaraRadera