söndag 3 mars 2013

Måndag igen ...

Halloj på er!

Helgen som gick så befann jag mig ute i garaget en hel del och slipdammet yrde. Jag har slipat soffdelarna så nu ska soffan sättas ihop. När jag ändå var i "slipdimman" så passade jag även på att slipa ett par stolar som ska få plats i växthuset. Tänkte att vi ska ha plats för att sitta och njuta därinne i år. :-)

Kan inte låta bli ... måste bara visa ett par bilder från helgen - mannens barnbarn, solstrålen Emilia!
Det var babysim och mannen var där med kameran! Så fin!!!



Vad händer i veckan då?

Jo, bloggerskan fyller visst år, men tyvärr så har vi kvällsrepetition just den dagen så nåt speciellt firande blir det inte. Att mars har infunnit sig ser jag som ett vårtecken så jag hoppas på att värmen stannar kvar som i helgen och att vi får lite sol! 

Kram
Pernilla

2 kommentarer:

  1. Spännande med soffprojekt! Härliga vårbilder vi ser på alla bloggar nu.
    Vilken liten sötnos på babysim :)
    Här är det en bloggerska till som fyller denna veckan ;)kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken sötis...alltså den mindre:) Fina bilder! Hoppas du får liten firande iallafall! Har en skön måndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera