torsdag 23 februari 2012

Avkoppling

 Idag har solen skinit här hemma! Kändes nästan som vår i luften och gärna för mig!
Och vilka härliga jobbkollegor jag har tur att ha då! Det blev ett gäng från jobbet som gick ut och käkade lunch idag. Efter så lång tid hemma, så var det så kul att se dom, vara en av dom igen och prata, äta och ha trevligt tillsammans. Tack Annica för att du fixade till en träff!!!

fotolänk

Jag har inte varit flitig på bloggen på ett tag nu, men ett motstridigt men egenlovat "datorförbud" (pga min skada i axeln) har satt stopp för det... Det är vissa saker man måste ta på allvar, och det är inte alltid kul. Jag saknar att blogga, kunde inte hålla mig nu men jag ska ta det försiktigt och jag hoppas ni förstår.

Kramar till er alla som kikar in hos mig!

1 kommentar:

  1. Klart vi förstår, hälsan måste gå först - alltid. Var rädd om dig och ha en skön helg! Kram :)

    SvaraRadera