lördag 25 september 2010

På resande fot...

Hej på er!

Inte har det blivit så mycket bloggande för mig på ett tag nu, men det har varit fullt upp. jag är piggare o snart helt frisk, så nu ligger jag efter med en massa saker ... Jobbet har hela tiden rullat på med rep och konserter och i morgon så åker vi på turné till Italien och Tyskland. Vi ska ha 3 konserter i Verona, Merano och i Frankfurt. Det är alltid skoj att åka iväg på turné, det är fårskocken som jag skrev om tidigare som i grupp om ca 100 pers ger sig ut på resa tillsammans. Mer tid för att prata o umgås, och tid för att uppleva nya platser. Denna gången blir det ganska intensivt, mycket resande och spelande, men vi har nästan en hel dag i Verona lediga. Där ska jag försöka bege mig till den kända balkongen som beskrivs i "Romeo o Julia".

Har nån varit i Verona? Vad kan man se och uppleva mer där?





Merano ser vackert ut....




Jag älskar dom här trånga gränderna med charmiga gamla hus!

foton: Internet



Kram/Mira

2 kommentarer: